Move your body

Tjena tjena!

Go skoldag idag (Y) blev stan med alicia på lunchen. sen på slöjden idag så håller jag på med en SWEET handduk, rätt nice(;
Efter skolan blev de dansträning med brrrudsen,äntligen! det gick väll bra men tränarna stack efter 30min ;s men vissa av oss andra stannade kvar och hittade på eget. Men tillslut va det bara jag Azra & Adelina kvar. Men vi fortsatte och fan va nice de blev! haha (; så om nån i gruppen läser detta så kan ni ju skicka eran MSN eller nummer.?
Nu måste jag tyvärr öva färdigt på kemin -.- prov imon ,döööööööööööööör! btw. allis & becka va sketans bra ;D




Kommentarer
Postat av: felli

sv ; tack :p

2010-01-28 @ 17:36:42
URL: http://felliofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0