konfaläger


Har vart på konfaläger lö-söndag.
Kom precis hem nu..
vi har.. öhm.. suttit i kyrkan och pratat om gud, vi har.. beskrivit gud.. vi har sätt en film om gud, vi har målat gud, vi har bett till gud, vi har sjungit om gud
glömde jag något nu?
nae men jag är seriöst helt slut. jag tror ju inte ens på gud. behöver man ju faktiskt inte göra bara för att man börjat gå på konfa! höhö..
men aja vi i gruppen hade ju lite ryck sen på natten i alla fall ahah;);) gillas ju alltid!

naaeee men va kul det här var för er att veta .
Heeeeeeejs

Kommentarer
Postat av: saga

Asså nästa gång kan du ju försöka att få något finare bild på mig, ser ju fan helt drogad ut! ;p

2010-09-19 @ 17:16:18
URL: http://saagae.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0