Älin <3 Svampbob

Hej!
Igår kom elin förbi och vi hade sådär sjukt tråkigt och hade inget att göra! vad tror ni då vi två får för oss att göra? Jo jag bytte om/sminkade mig osv och härmade olika personer tex. sean banan,tönt,soffpotatis,fjortis,kines osv.. haha! jaa asså vi hade i alla fall nåt att roa oss med igår;)haha som tur är det bara Johan&Fredde som sätt några av alla dessa videos! fast blir ju liiiiiite sugen på att lägga ut nån här (a
vafan!? ska jag de? ;o haha lovar om det är minst EN som vill att jag lägger ut dom så gör jag de.. pinsamt blir det ju och ni kommer nog inte våga snacka,va med mig men asså näääääää skit samma :D
sov även hos elin också, vågade inte gå hem (a ahah!


Kommentarer
Postat av: Elin

JA lägg ut dom! HAHA :D<3

2010-07-15 @ 17:27:26
URL: http://eeelins.blogg.se/
Postat av: becka

kom igen lägg ut en :D

2010-07-15 @ 21:28:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0