jag borde inte få blogga !

h-h-h-hej på er!
jag är trött som fan och ja finns inget mer att säga om det ..
blääääeeewww-BBB
har ju inget att skriva :O då borde jag inte heller göra det!?
vi tar ett snabbt svar på en kommentar bara!

anonym säger:
du får gärna visa hur du sminkar dig;)


svar: jo men de kan jag väl göra.. alltså ingen jävla video där ni ska se mig stå framför en kamera och trycka kajalpennan i hela fejjjan ;O nejtack! men kan ju typ skriva steg för steg med bilder eller något.
Men det får bli en annan dag, typ.... i helgen!? ska ändå visa en sminkning på vickan då:) så de blir ju bra

Ha de gott! puss

Kommentarer
Postat av: Ross

Fin design du har på bloggen!:)

2010-08-26 @ 17:59:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0