123456789 .

asså nu är det såhär..! att jag har sketans tråkigt. och bloggen ''tiiiep'' väntar på att bli uppdaterad?!;o så här kommer något..

SKULLE DU HELST
1. pierca tungan eller läppen? - tungan
2. vara seriös eller oseriös? - oseriös helt klart. damp & skoj (Y)
3. Dricka grön eller röd mjölk? - inget :|
4. Brinna upp eller drunkna? - vad gör minst ont? ;o
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? -  vännerna.,


SVARA ÄRLIGT
1. tycker du om någon nu? nej?
2. har du skolkat?  - ja
3. varmt eller kallt? - varmt !!!
4. soligt eller regn? - sol förfan :D
5. fanta eller cola? - sprite (a)

6. är du nyttig av dig? - 2kg godis,5L läsk,3 chipspåsar,och några chheeebab på de (Y) varje dag typ ju :O:O

OM MIG

1. vad heter du? - Almut kallas för alma .
2. syskon? - lillebror/ bror
3. Vart bor du? - ohamn
4. Hur många barn vill du ha? - hade tänkt mig 6 med 6 olika pappor (Y)
5. Vill du gifta dig? - ja
6. Favoritstånd? - (Y)
7. Humör just nu? - uttråkad!
8. Sugen på just nu? - sommar !


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? -nopp
2. Sjungit? -  yes
3. Blivit kramad? - yes
4. Känt dig fånig? - jag ?fåning? aldrig (a)
5. Saknat någon? -  jaja ;)
6. Dansat galet? - inte idag.
7. klippt håret? - haha ja / sj;o
8. Gråtit? -  nej
9. Pluggat? -  nej

GREJER

1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? - ne?
2. Har du en hund? - nej
3. sover du helst ensam eller med någon? - med
4. Tror du på spöken? - nej
5. Är du mörkrädd? - nej?
6. Är du morgonpigg? - NEJ


Tack o hej de här va lite om mig !

Kommentarer
Postat av: isabella

ja det har jag,

tackkk :))

2010-02-10 @ 15:41:17
URL: http://subella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0