'' tiiiep ''

Chacha bloggen! assåw jag har tiiep haft mm aa tiiep assskul igårw för lixxom alla tiiep bara OMG VA SNYGG DU ÄR! och jag lixom bara, ameh omfg det visst jag ju lixom ,daah.. OCh så typ drack jag en halv cider SJÄLV! sj lixom o: ( cool jag är ju, alla vill va som meej ) mm aa och så tiiiep så blev jag typ full thihihihihihihhihihihihi mm aa och så tiiep så typ gick vi och rökte lite bakomdonkensen kom nån kille som tiiep ville strula med mig mhihihihi (a) §§ och jag tiiep bara mm aa okiii hihih, sen va jag tiiep assåw tvungen att ta mer idomin för lixxom aa det började gå bort liite så omg så får det ju tiiep inte va . Dom dom INTE har idomin är ju bara tiiep såå ute -.- Mm men det va ju lixxom jag som va först med allt! att ha idomin,va blond osv. så lixxom diss på er alla andra tiiep aa! men alla vill ju tiiep va som mig, förstår er (;
mm aa men tiiiieeep puuussw! §§§§









OCH DET HÄR VA ETT TREVLIGT OOOOSERIÖST INLÄGG FRÅN . Almuuuut !
puss på örrrat från Miig ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0