SVAAAArr

Jahapp nu ska jag svara på frågorna!

Postat av: antoniaa
varför spelar du inte innebandy längre? ;)
För att jag inte tyckte det va kul längre?
Postat av: hej
vad använder du för smink? mascara,brunkräm,rouge,ögonskugga
hur lång är du? 166-68cm eller nåt sånt
vilken skostorlek har du? 37-38
vad heter du i mellannamn? Anna Marika
vilken är din favoritmat? har ingen speciell men tacos`?
vilken mat hatar du? det som inte är gott?
vad är det bästa du vet? vännerna helt klart !♥
vad är du rädd för? se skräckfilmer själv haha(A)
hehehehe frågbomb.
Postat av: allis
vilka bloggar läser du?kenza,foki,dessi,paow,kissie,amir sen alla vännernas bloggar ,Isabellas.Ö fyfan den nöter jag sönder ahah ;) och kollar väll in en och annan blogg ibland:)
gillar du någon just nu? vet inte,kanske
favoritmaträtt? tacos?
vem skulle du helst vilja va av alla kändisar? Inte en aning ;o

Postat av: Tina
nu tog " hej" alla frågorna typ. haha
Men få se nu...

Om du fick önska dig en sak och det skulle hända, vad skulle du önska dig då? att alla jävla fotbolls spelare kunde ta sina jävla pengar och ge till dom som behöver det istället för att köpa upp skit för dom -.- så mycket pengar som dom får är ju woeuwortjkkgkfdkfköfdl !
Postat av: liiiiiiiiiiiisa
varför är du så otroligt söt ? finns inget svar på den frågan. alla tycker ju olika om hur jag ser ut! :)
vad använder du för smink ? typ vilken foundation osv. jadu det är en bra fråga som jag tyvärr inte kan svara på
kan du lägga ut ett klipp där du sjunger ? :) det kan jag. eller aa jag ska nog det i alla fall..
Postat av: haha rebecka
hej allså jag ville bara fråga haha om du kunde fixa en design för har så ful
och om du vill så har jag bilder som du kan sätta in du får göra hur du vill bara att den blir fin man allså BARA om du vill !!!! <3 klart & fixat
Postat av: Isabella
Kommer du färga tillbaka till brunt nångång igen? ;D hehe! det vet jag inte, trivs rätt bra med det jag har nu men det kanske händer ;)
Postat av: Elin;)
Hur gör man för att bli så söt?;)hahaxD ingen kommentar.
Postat av: ♥ L A I L A ♥
den bilden var fin =)tacktack :)
Postat av: Elin
Vilka är dina favoritkläder? ;) PUSS! svarta tights svart linne med en snygg topp och såklart <3skorna höhö(a)
Postat av:
va har du för kamera? :) Canon 1000
Postat av: adelina
vilken lärare hatar du mest i vårt arbetslag? Birgitta
sötnos är du :) <3
Postat av: AMANDA FALK
härlig bild :D gilalr bilderna i din header!
Ha en bra tisdag! jahapp tack så mycket amanda :)
2010-02-23 @ 09:37:40
Postat av: rebecka
jag har några frågor
:hur kan man va så söt ? ingen kommentar.
:va har du för perfym?Intimately Beckham & Fantasy Britney Spears
:va gillar du för atist? Alla som har go musik (Y) ;D
haha aja måste ja så måste ja :)
Postat av: Aliiiiicciiaaa <3 :D
Är du på G med ngn just nu ? vet inte(;
Har du ngnsin skolkat ? yes.
favorit färg ? SVART!
Om du fick vara en kändis för en dag , vem skulle det då vara :) ? Fan va kul att vara MJ? =O 
Kommer du söka in till idol /talang ngn gång i ditt liv :) ?kanske jag gör,skulle ju va kul och testa i alla fall
Har du ngnsin skämt ut dig , isf vad har du gjort då (a ? Det gör jag varje dag. men asså jag ser det ju inte på det sättet ;) man lever ju bara en gång då har man inte tid att löjla runt som en fjant! här ska man ta för sig ;D
Sötnos :D <3
Postat av: LENA ღ
Åh va härligt :D

1. Har du någon fobi? ne ?elr jo småkryp i stora mänger åh ;s
2. Drömstället att åka till? New York!♥

Postat av: Emma
Fin header :D Tack=)

Vilken låt lyssnade du på senast? Russian Roulette- Rihanna
Vad shoppade du senast?Skor
Vilket är ditt favoritgodis? choklad
Vilken är din favoritserie? The Hills, The City,Scrubs,Gossip Girl
hej på dig. kram.
Postat av: M

hmm..
gåru på ngn sport?nej men va idrottade mycket förrut men nu går jag på street dance
hur mke läsare haru på din blogg? inte så många ska jag säga dig;)
vad använder du för smink? olika,det här med namn suger jag get kuk på  
har du nånsin gjort bort dig riktigt mke? & isåfall vad hände? kommer inte på något nu. Men som sagt gör bort mig rätt ofta ;D
ithih (:

Postat av: JULLAN
1.favorit färg ?svart
2.favorit mat ? tacos
3.favorit affär ? H&M/GT
4.vilken affär handlar du mest på ? alla möjliga
5.har du pojkvän ? nej
Postat av: johanna
1. tycker du om min blogg? alla är väll bra på sitt sätt?:)
2. brukar du läsa min blogg? har gjort det nån gång
3. vart bor du? Oskarshamn tyvärr..
4. vilka bloggar brukar du läsa? dom kända,kompisarnas och lite andra som man hittar ;)
Postat av:
favorit artist ? :D har ingen :))
Postat av: Karin
Tack! Hmm, första bloggen du läste? BlondinBella/Kenza tror jag det va

Postad av:
vad gillar du mest med ditt utseende? vet inte,öronen är ju rätt smeeeexiga :O
Är du oskuld? yes
Hur lång är du? 166-68cm typ
Är du bra i skolan? Ja det tycker jag nog:)
Kran xxx


KLART!svaren blev som dom blev !


Kommentarer
Postat av: A Z R A !

sV: tack sötan !:D

din header var med snygg½!, skit snygg :D



hann tyvärr inte till frågestunden :(

2010-02-24 @ 20:48:06
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: sigrid

sv: Okej, vad bra :D

2010-02-24 @ 21:24:46
URL: http://sigriidhedren.blogg.se/
Postat av: natta

ja missade nog att fråga :S

2010-02-24 @ 23:14:05
URL: http://natalies.se
Postat av: Linn-Lay

åhh tack va glad jag blir :D

2010-02-25 @ 09:21:17
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: A Z R A !

sV : hehe :d

lagt till dig på bloglovin, lägg gärna till mig med :D

kram

2010-02-25 @ 10:12:43
URL: http://floxerpoxer.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur gammal var du ?:)

2010-02-25 @ 17:19:00
URL: http://deniises.devote.se
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

härlig blogg :DD

2010-02-25 @ 22:46:43
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Haedil *HUMOR BLOGG*

vsg :))

haha tack :))

allt bra? :))

2010-02-26 @ 15:46:18
URL: http://crazyhumor.blogg.se/
Postat av: Anonym

sv: oj jag trodde du var äldre :D!

2010-02-26 @ 18:34:18
URL: http://deniises.devote.se
Postat av: Anonym

de glömde visst en fråga, varför ska du vara så himla översminkad?

2010-02-26 @ 18:45:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0