seg kväll

Fyra frågor om förhållanden


Är du singel? ja
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? nja ne.
Hur många har du varit kär i? 1
Är du kär just nu? nej


Tio frågor om dig själv

Fullständigt namn? Alma
När fyller du år? 8 feb
Några piercingar? öronen
Vad har du på dig just nu? mjukis/bästa sjuk kläderna (Y)

Vilken årstid är bäst? sommaren
Hur ser den perfekta morgonen ut för dig? sovmorgon,varmt ute med sol!mysig frukost med kompis?sen stan.
Vad tycker du mest om hos dig själv? att jag alltid är glad och positiv
Vad är du bra på? skratta fult !;D byta kläder samma dag.
Vem älskar du mest på denna jorden?familjen & vännerna♥
Sover du hellre själv än tillsammans med någon? Tillsammans



10 frågor om dina vänner


Vem vet allt om dig? Hanna,Elin,bella,alicia typ
Vem är den roligaste av dina vänner? har roligt med alla! men vickan och mitt damp,me like !
Vem är snyggast av dina vänner? dum fråga, frasse ofc (Y)
Vem är mest partyprisse? alla brudsen
Vem är den du helst har filmkväll med? Camel&manet är aldrig fel att kolla film med HA..HA..


10 Frågor om din familj

Vem står dig närmast? mamma?

Har du bra kontakt med båda dina föräldrar? yes
Vem är farligast i din familj? min lillebror(A)
Vem ser roligast ut i din familj? haha det måste nog va jag?;D
Vem är coolast? Jag och kommer alltid vara det
Har ni något husdjur? ne
Vem har du mest gemensamt med? Pappa
Vem står för underhållningen? jag,vid köksbordet *host*där vill inte alla va med ;Dhaha
Vem sover du oftast med? mig själv
Roligaste kvällen med familjemedlem?vet inte.



10 frågor om idag


Vad har du gjort? sovit,bloggat,film,fixat naglarna & pluggat
Har du varit glad idag? nja inte speciellt. inte när man är sjuk ;o
Har du varit ledsen idag? nej
Har du gjort något bra idag? jaa
Vad ska du göra nu? dusch sen film
Har du gjort något dåligt idag? nej
Vad har du ätit idag? vatten,knarkat panodil,och glass
Har du duschat idag? ska
Är du trött nu? lite sliten
Vad händer imorn? va hemma, plugga som fen!

Annat


Går du i skolan? aa
Har du varit i skolan idag? Ne
Hur mår du just nu? bättre(Y)
Har du piercat dig själv någon gång?ja


Telefon/mobil

Vem ringde dig senast? Alicia
Vem ringde du senast? Basse
Vem sms:a till dig senast? Manne
Vem sms:a du till senast? Manne

Övrigt


Är du hungrig nu? nej
Vad är klockan nu just nu? 21:47
Vilka sidor på Internet är du inne på just nu? youtube, blogg.se,bdb



Familj

Hur länge sen var det du träffa din morsa? 24timmar sen typ
Hur länge sen var det du träffa din farsa? nyss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0