mhmm...



Haloooojjsaaaan, vickan här! Nu är det lördagmorgon och vi ska schteeeeka. Nej, jag skojjar bara. Det är en tidigt lördagmorgon, buhu! Någon mer än jag som tycker att man ska få sova länge på en lördag? Det tycker inte Alma, hon satt på väckarsignal vid nioooooooooo! :o
Igår var en galet rolig kväll, SKRATT och mycket DAMP! Och vem somnade tidigas igår? Jo, Muttttaaaannn, INTE jag!
Jag var även tvungen att köpa dessa choklad (äckliga) skumgummi/kockos godisarna. Buhu, men choklad är ju lite mer mhmmm i livet eller som Alma säger : Lite mer Mhmm i underlivet..

Förresten, Alma har gått från Alma-Almut-Muttan och nu Muttalajnen! HAHAHHAH
Så alla som läser detta, börja kallaa henne MUTTALAJNEN nu! Toppen (Y)

Kika gärna in på Vicktoriaacollin.blogg.se om ni har tid! ;D

Kram från Vickaaan♥

Kommentarer
Postat av: Latte Liten

Mmmmmmmums ;)

2010-05-16 @ 02:03:10
URL: http://latteliten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0